Süti kezelése

Ahogy a jó munkához is szükség van egy remek szerszámra, úgy a jó webshopnak is kellenek a cookie-k adatok, hogy számodra a lehető legjobb felhasználói élményt tudjuk nyújtani. 
Erről bővebben az ÁSZF- ben, valamint az adatvédelmi nyilatkozatban olvashatsz. 

A weboldalon történő böngészés folytatásával hozzájárulsz a sütik használatához.

hu
Kategóriák / Termékek

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

A Movie Fan Shop Kft (Székhely: 3066 Kutasó, Toldi utca 4., a továbbiakban: „Szolgáltató”) által végzett tanácsadási-kivitelezési tevékenység Általános Szerződés Feltételei (továbbiakban: ÁSZF) az alábbiak.

Adatok

Cégnév, cégforma: Movie Fan Shop Kft

Székhely: 3066 Kutasó, Toldi utca 4.

Levelezési cím: 3066 Kutasó, Toldi utca 4.

A Webáruház telefonszáma: +36308234468 (munkanapokon 10-18 óra között)

A Webáruház e-mail címe: hello@webshoposok.hu

Bejegyző cégbíróság/bejegyző hatóság neve: Belügyminisztérium Nyilvántartások Vezetéséért Felelős Helyettes Államtitkár, Okmányfelühyelei Főosztály

Cégjegyzékszám/nyilvántartási szám: 12-09-012371

Adószám: 26494106-2-12

Különleges hatósági engedély és annak száma: - 

A Webáruház képviselője: Demeter Anikó

A Webáruház értékesítési online felülete (domain név): https://www.webshoposok.hu

Bankszámlaszám: Gránit Bank 12100011-17525268

1. Az ÁSZF célja, területi és időbeli hatálya

1.1. Jelen ÁSZF meghatározza a Szolgáltató tevékenységének általános szerződési feltételeit.

1.2. Az ÁSZF-ben meghatározott feltételek szerint a Szolgáltató vállalja a szolgáltatásban résztvevő részére a vállalkozása hatékony működtetése céljából tanácsadást végez személyes megbeszélés, webinárium, vagy online formában.

1.3. A jelen tanácsadás, oktatás-képzés nem minősül iskolarendszerű oktatásnak.

1.4. Az ÁSZF célja, hogy a vonatkozó jogszabályok betartásával szabályozza a Szolgáltató által végzett tevékenység általános szabályait, az egyes szolgáltatásokat és az azokra vonatkozó speciális rendelkezéseket, a szolgáltatás igénybevételének rendjét, a felek jogaira és kötelezettségeire vonatkozó általános rendelkezéseket, valamint a felelősségi szabályokat.

1.5. Jelen ÁSZF hatálya a Magyarország területén végzett szolgáltatási tevékenységre terjed ki.

1.6. A jelen ÁSZF határozatlan időre szól, annak módosítása esetén a módosított rendelkezéseket a módosítás, illetve annak a Szolgáltató honlapján történt közzététel napját követő 15. naptól megkötött szerződésekre kell alkalmazni, illetőleg a hatályban lévő szerződések esetén a szolgáltatás igénybe vevőit külön tájékoztatni kell a módosításról.

1.7. Egyedi megállapodás kötésekor az ÁSZF-ben foglalt rendelkezések csak annyiban alkalmazhatóak, amennyiben azok tekintetében a felek az egyedi megállapodásban eltérően nem rendelkeznek.

1.8. Értelmező rendelkezések:

Szolgáltató: Movie Fan Shop Kft, a tanácsadások szervezője

Tanácsadó: a Szolgáltatóval jogviszonyban álló személy, aki az adott tanácsadást ténylegesen végzi.

Fogyasztó: a tanácsadásra jelentkező személy, aki a szolgáltatásban, a tanácsadásokon részt vesz.

Tanácsadás: a Szolgáltató által nyújtott segítség, tanácsadás, értve ez alatt minden egyes képzést – függetlenül azok módjától és időtartamától –, és a képzések összességét is.

2. Elérhetőségek, kommunikáció

2.1. A Szolgáltató székhelye, elérhetősége:

Székhelye: 3066 Kutasó, Toldi utca 4.

Telefon: +36308234468 (munkanapokon 10-18 óra között)

E-mail: hello@webshoposok.hu

2.2. Jelen ÁSZF-et a honlapon a szolgáltatást igénybe vevők számára hozzáférhetővé kell tenni. A Szolgáltató megjelölt elérhetőségei a szolgáltatást igénybe vevők bejelentéseinek intézésére, koordinálásra, kapcsolattartásra, a panaszok kivizsgálására, orvoslására, valamint a szolgáltatást igénybe vevők tájékoztatására szolgálnak.

2.3. A Fogyasztó köteles a tanácsadásokra történő jelentkezés során megadni a tanácsadások lefolytatásához, a szerződés megkötéséhez szükséges személyes adatait (név, lakcím, számlázási név és cím), valamint e-mail elérhetőségét. A Fogyasztó személyes adatainak kezeléséről külön adatkezelési és adatvédelmi tájékoztató elérhető, azt Szolgáltató a képzési szerződés megkötése előtt a Fogyasztó rendelkezésére bocsátotta.

2.4. A Felek tudomásul veszik, hogy az általuk megadott bármely elérhetőségre küldött értesítés joghatályos közlésnek minősül.

3. Szolgáltatások, tanácsadások, képzések

3.1. A Szolgáltató tanácsadási, képzési tevékenységet végez, amely azonban nem minősül iskolarendszerű oktatási tevékenységnek. A Szolgáltató az ún. „webáruház készítés”, “webáruház hatékony üzemeltetés” tevékenységet oktatja a hallgatóknak különböző típusú, rendszerű és hosszúságú, tanácsadásokon, képzéseken. A tevékenység lényege az, hogy a jelentkezők bérelhető webáruházat építsenek fel a termékek feltöltésétől kezdve a teljes rendszer kialakításán keresztül a rendelések kezeléséig. A webáruház üzemeltetéshez szükséges tudnivalókat adjuk át a hallgatóknak a képzések során a képzések időtartamától és típusától függő mélységben. A már üzemelő webáruházak hatékonyabb működését oktatjuk, így segítjük a Fogyasztó által üzemeltetett vállalkozást sikeressé, eredményessé tenni. 

3.2. A Szolgáltató a tanácsadást, oktatást a legjobb szakmai tudása szerint, felkészült oktatókkal végzi azzal a céllal, hogy a Fogyasztó szakmai haladását elősegítse. A Szolgáltató biztosítja a képzéshez szükséges anyagi, technikai és szellemi feltételeket akként, hogy a biztonságos, a tanácsasás, az oktatás céljának megfelelő körülmények mindenkor adottak legyenek.

3.3. A szolgáltatás igénybevételére, a tanácsadásokra, képzésekre a Fogyasztók elektronikus formában jelentkeznek. A tanácsadást, a képzést a Fogyasztók az adott szerződésnek megfelelően, személyesen vagy online, elektronikus formában – webinárium vagy e-learning keretében – hallgatják meg.

4. A szolgáltatások díjai

4.1. A szolgáltatás és kapcsolódó díjai a weboldalon meghatározottak szerint alakulnak.

4.2. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy előre meghirdetett feltételekkel kedvezményt biztosítson a hallgatónak külön megállapodása alapján.

4.3. A Fogyasztók tudomásul veszik, hogy a tanfolyam, oktatás díját a Gránit Bank rendszeren keresztül vagy átutalás útján kell megfizetniük online a megrendeléstől számított 1 napon belül, a számla részükre az általuk megadott e-mail címre kerül megküldésre elektronikusan a szamlazz.hu rendszer használatával.

4.4. Ismétlődő bankkártyás fizetés

Az ismétlődő bankkártyás fizetés (továbbiakban: „Ismétlődő fizetés”) egy, a Barion által biztosított bankkártya elfogadáshoz tartozó funkció, mely azt jelenti, hogy a Vásárló által a regisztrációs tranzakció során megadott bankkártyaadatokkal a jövőben újabb fizetéseket lehet kezdeményezni a bankkártyaadatok újbóli megadása nélkül.

Az ismétlődő fizetés ún. „eseti hozzájárulásos” típusa minden tranzakció esetében a Vevő eseti jóváhagyásával történik, tehát, Ön valamennyi jövőbeni fizetésnél jóvá kell, hogy hagyja a tranzakciót. A sikeres fizetés tényéről Ön minden esetben a hagyományos bankkártyás fizetéssel megegyező csatornákon keresztül értesítést kap.

Az Ismétlődő fizetés igénybevételéhez jelen nyilatkozat elfogadásával Ön hozzájárul, hogy a sikeres regisztrációs tranzakciót követően jelen webshopban www.webshoposok.hu Ön az itt található felhasználói fiókjából kezdeményezett későbbi fizetések a bankkártyaadatok újbóli megadása nélkül menjenek végbe.

Figyelem(!): a bankkártyaadatok kezelése a kártyatársasági szabályoknak megfelelően történik. A bankkártyaadatokhoz sem a Kereskedő, sem a Barion nem fér hozzá.

A Kereskedő által tévesen vagy jogtalanul kezdeményezett ismétlődő fizetéses tranzakciókért közvetlenül a Kereskedő felel, Kereskedő fizetési szolgáltatójával (Barion) szemben bármilyen igényérvényesítés kizárt. Jelen tájékoztatót átolvastam, annak tartalmát tudomásul veszem és elfogadom.

5. A Szolgáltató jogai és kötelezettségei, felelőssége

5.1. A Szolgáltató felelős azért, hogy a tanácsadások, a képzések a szakmailag elvárható, magas színvonalon megtartásra, felvételre és átadásra kerüljenek.

5.2. A Szolgáltató felelősséget vállal a tanácsadás, a képzés tényleges nyújtásáért, azonban nem tud garanciát vállalni azért, hogy ténylegesen, közvetlen vagyoni előnyre tesz szert valaki a képzés elvégzésének következtében, kizárja felelősségét az ezzel kapcsolatos esetleges igények, károk felmerülése esetén.

5.3. A Szolgáltató az általa fizetendő kártérítés mértékét – a szándékosan okozott, továbbá az emberi életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegés kivételével – korlátozza mindenkor maximum a károkozással érintett képzés díjának összegére.

5.4. Amennyiben a Szolgáltató akadályoztatott a tanácsadás, a képzés megtartásában, köteles pótalkalmat biztosítani, illetőleg választása szerint az elektronikus oktatás esetén az adott tanfolyam e-learning felvételét a Fogyasztó rendelkezésére bocsátani.

6. Fogyasztók jogai kötelezettségei, felelőssége

6.1. A Fogyasztó jogosult azon tanácsadáson, képzésen részt venni, amelyre jelentkezett, amelyet online megvásárolt. Szolgáltató akkor is jogosult a díjra, ha a Fogyasztó rendelkezésre bocsátja a tudásanyagot, az oktatási felvételt, de azt a Fogyasztó nem nézi meg, nem tölti le, illetőleg ha a személyes képzésen a Fogyasztó nem jelenik meg. Fogyasztó tudomásul veszi, hogy ez utóbbi esetben pótalkalomra nem tarthat igényt, azt részére Szolgáltató saját döntése alapján nyújt a körülmények és a szabad kapacitások figyelembe vételével. Fogyasztó tudomásul veszi, hogy amennyiben a tanácsadást, a képzést nem hallgatja végig, személyes képzésről a befejezés előtt távozik, akkor semmilyen pótalkalomra, visszatérítésre nem jogosult.

6.2. A Fogyasztó köteles a tanácsadás, a képzés során elhangzott, tudomásra jutott minden adatot, információt – legyen az bármilyen formában, írásos-, képi-, vagy hanganyag formájában elérhető – üzleti titokként megtartani, és gondoskodni arról, hogy ezen adatok harmadik személyek részére ne váljanak hozzáférhetővé, ne jussanak harmadik személyek tudomására.

6.3. Fogyasztó tudomásul veszi, hogy a tanácsadáson, a képzésen elhangzott információkat csak saját érdekében használhatja fel, azokat képzésként vagy bármely más formában harmadik személyekkel meg nem oszthatja.

6.4. Fogyasztó tudomásul veszi, hogy a tanácsadás, oktatás során elhangzott minden információ, bemutatott minden szöveges vagy képi anyag, kódsor, a Szolgáltató szerzői jogvédelme alatt áll, így a Szolgáltatónak kizárólagos joga van azok felhasználásához, terjesztéséhez, átdolgozásához. Ezen anyagok sem egészükben, sem részleteikben nem használhatóak fel semmilyen formában a Szolgáltató és az oktató előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül. Ezen szabály, továbbá a 6.3. és 6.4. pontok, ezek valamelyikének vagy mindegyikének megsértése esetén a jogsértő jogsértésenként 10.000.000 Ft, azaz Tízmillió Forint összegű kötbért köteles fizetni Szolgáltató részére.

7. Panaszkezelés

7.1. Panasznak az olyan bejelentés minősül, amelyben a felhasználó állítja, hogy a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatás vagy a Szolgáltató alkalmazottjának, megbízottjának munkavégzése részben vagy egészben nem felel meg a jogszabályi előírásokban, illetve a jelen ÁSZF-ben foglaltaknak. Panasznak minősülnek különösen a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások minőségére vonatkozó kifogások, valamint a Szolgáltató egyéb tevékenységéhez fűződő, pl. a számlázással kapcsolatos észrevételek, kifogások is. A panasz egyéni jogsérelem vagy érdeksérelem megszüntetésére is irányulhat.

7.2. A szolgáltatással kapcsolatos panasz az alábbi határidőn belül tehető: tanácsadás, képzés napjától számított 6 hónapos jogvesztő határidőn belül, a sérelmezett tevékenység vagy magatartás esetén az erről való tudomásszerzéstől számított 30 napon belül, de legkésőbb a tevékenység vagy magatartás tanúsítását követő 6 hónapon belül.

7.3. A panasz beérkezését követően a Szolgáltató 30 napon belül – mely egy alkalommal a panaszos egyidejű értesítése mellett 30 nappal meghosszabbítható – kivizsgálja az ügyet. A Szolgáltató a kivizsgálás eredményéről haladéktalanul tájékoztatja a panaszost. Amennyiben valamely kártérítési igényt a Szolgáltató jogosnak ismer el, abban az esetben a kárt az igény elbírálását követően az erről szóló értesítésben megadott – maximum 30 napos – határidőben köteles a jogosultnak megtéríteni. Amennyiben a Szolgáltató a számára az ügy kivizsgálására nyitva álló határidőn belül a panaszra adott válaszát nem küldi meg vagy a panaszra adott választ a panaszos nem fogadja el, a válasz elmaradása esetén a válaszadási határidő lejártától, illetve a válasz el nem fogadása esetén pedig a válasz kézhezvételtől számított 30 napon belül a panaszos bírósági eljárás keretében érvényesítheti igényeit.

7.4. Szolgáltató a szolgáltatás vonatkozásában 100%-os pénzvisszafizetési garanciát vállal, ennek megfelelően amennyiben a Hallgató az adott képzés megtartásától 14 napon belül indoklással ellátva jelzi, hogy a képzéssel nem volt elégedett, az álláspontja szerint nem a megfelelő szakmai színvonalon zajlott, visszakapja a képzés árát. Nem illeti meg a visszatérítés a Hallgatót, amennyiben ezen kérelmet megelőzően olyan nyilatkozatot tett, amely szerint a képzés megfelelő volt, tudása gyarapodott.

8. Fogyasztói tájékoztató a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján

8.1. Tájékoztató a fogyasztó vevőt megillető elállási jogról

Fogyasztónak a Ptk. 8:1. § 1. bekezdés 3. pontja szerint csak a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy minősül, így jogi személyek nem élhetnek az indokolás nélküli elállási joggal!

A fogyasztót a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § szerint megilleti az indokolás nélküli elállás joga. A fogyasztó az elállási jogát

  1. a)termék adásvételére irányuló szerződés esetén
    aa)a terméknek,
    ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,

a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított határidőn belül gyakorolhatja, mely határidő 14 nap.

A jelen pontban foglaltak nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy az e pontban meghatározott elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.

Ha a szerződés megkötésére a fogyasztó tett ajánlatot, a fogyasztót a szerződés megkötése előtt megilleti az ajánlat visszavonásának joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.

8.2. Elállási nyilatkozat, a fogyasztót megillető elállási vagy felmondási jog gyakorlása

A fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban biztosított jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, vagy a honlapról is letölthető nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja.

8.3. A fogyasztó elállási nyilatkozatának érvényessége

Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát határidőn belül elküldi. A határidő 14 nap.

A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállás jogát e rendelkezéssel összhangban gyakorolta.

Az Eladó a fogyasztó elállási nyilatkozatát annak megérkezését követően köteles elektronikus adathordozón visszaigazolni. 

8.4. Az Eladó kötelezettségei a fogyasztó elállása esetén

8.4.1. Az Eladó visszatérítési kötelezettsége

Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, az Eladó legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket, így a szállítási díjat is. Felhívjuk a figyelmét, hogy ez a rendelkezés nem vonatkozik a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási mód választásával okozott többletköltségekre.

8.4.2. Az Eladó visszatérítési kötelezettségének módja

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelő elállás vagy felmondás esetén az Eladó a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján az Eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. A Fogyasztó által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám vagy postai cím következtében történő késedelem miatt az Eladó-t felelősség nem terheli.

8.4.3. Többletköltségek

Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, az Eladó nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. Ilyen esetben a feltüntetett általános szállítási díjtételek erejéig áll fenn visszatérítési kötelezettségünk. 

8.4.4. Visszatartási jog

Az Eladó mindaddig visszatarthatja a fogyasztónak visszajáró összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Utánvéttel vagy portósan feladott küldeményeket nem áll módunkban elfogadni. 

8.5. A fogyasztó kötelezettségei elállása vagy felmondása esetén

8.5.1. A termék visszaszolgáltatása

Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve az Eladónak vagy az Eladó által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

8.5.2. A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatos közvetlen költségek viselése

A fogyasztó viseli a termék visszaküldésének közvetlen költségét. A terméket az Eladó címére kell visszaküldeni. Ha a fogyasztó a teljesítés megkezdését követően felmondja az üzlethelyiségen kívül vagy távollévők között kötött – szolgáltatás nyújtásra vonatkozó – szerződést, köteles a felmondás vállalkozással való közlése időpontjáig teljesített szolgáltatással arányos díjat a vállalkozás számára megfizetni. A fogyasztó által arányosan fizetendő összeget a szerződésben megállapított ellenszolgáltatás adóval növelt teljes összege alapján kell megállapítani. Ha a fogyasztó bizonyítja, hogy az ily módon megállapított teljes összeg túlzottan magas, az arányos összeget a szerződés megszűnésének időpontjáig teljesített szolgáltatások piaci értéke alapján kell kiszámítani. Kérjük vegye figyelembe, hogy utánvéttel vagy portósan visszaküldött terméket nem áll módunkban átvenni.

8.5.3. Fogyasztó felelőssége az értékcsökkenésért

A fogyasztó a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

8.5.4. Az elállási jog az alábbi esetekben nem gyakorolható

Az Eladó kifejezetten felhívja az Ön figyelmét, hogy Ön nem gyakorolhatja elállási jogát a 45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdésében foglalt esetekben:

  1. a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
  2. olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
  3. olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
  4. romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
  5. olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
  6. olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
  7. olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
  8. olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
  9. lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
  10. hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
  11. nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
  12. lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
  13. a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

8.6. Videó anyagok

Fentiek alapján az elállási jog az online, vagyis weboldalunkon megnézhető videók esetén csak addig illet meg, míg a videókhoz való hozzáférésed be nem állítottuk. Ezt követően az elállási jogod már nem gyakorolhatod, vagyis a hozzáférésed beállításával nyilatkozol annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíted a 20. § szerinti jogod.

9. Egyéb rendelkezések

9.1. A Szolgáltató a tevékenység ellátása során tudomására jutott adatok védelméről és kezeléséről a hatályos jogszabályok, valamint a közzétett Adatkezelési tájékoztató szerint gondoskodik. Kérjük, hogy figyelmesen olvassák el, és egyetértésük esetén fogadják el az adatkezelési tájékoztató rendelkezéseit!

9.2. A szerződés a képzésre jelentkezéssel és az oktatóanyag ellenértékének megfizetésével jön létre, amennyiben jelen ÁSZF eltérő rendelkezést nem tartalmaz. Az ÁSZF teljes terjedelmében hozzáférhető a Szolgáltató internetes honlapján, az ügyfélszolgálati irodán, valamint külön kérés alapján a Szolgáltató azt e-mail útján is a feladó rendelkezésére bocsátja.

9.3. Szolgáltató a jelen ÁSZF-ben meghatározott szolgáltatásokat, a jelen ÁSZF-ben meghatározott minőségben, az általános szakmai szabályok szerint nyújtja. Amennyiben a jelen ÁSZF-ben meghatározott szolgáltatásokat a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételek szerint nyújtani nem tudja, úgy ezért Szolgáltató felelősséget vállal, kivéve, ha a szolgáltatások Szolgáltató önhibáján kívüli okból nem nyújthatók.

9.4. A felek rögzítik, hogy a szerződésből származó jogviszonyra, a szerződéssel kapcsolatos valamennyi jog és kötelezettség tekintetében a magyar jogot tekintik irányadónak. A szerződéssel kapcsolatos jogvitákban az általános, a Polgári Perrendtartás szerint hatáskörrel és illetékességgel rendelkező bíróság jár el.

9.5. Amennyiben a jelen ÁSZF vagy az annak alapján létrejövő szerződések bármely része vagy rendelkezése érvénytelennek bizonyulna, ez nem érinti a többi rendelkezés érvényességét. Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy az érvénytelen részt olyan új szabállyal helyettesítse, amely megfelel eredeti célkitűzéseinek és a jelen ÁSZF-nek.

9.6. Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései irányadók.

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Webáruház és a Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Webáruházzal való tárgyalások során nem rendeződik, a fogyasztónak minősülő Vásárló, a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat és kezdeményezheti a testület eljárását, illetve fordulhat a Webáruház székhelye szerint illetékes békéltető testülethez is, továbbá a következő jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Vásárló számára:

●  Békéltető testületi eljárás

 Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál

●  Vitarendezési eljárás az EU online vitarendezési platformján keresztül

●  Bírósági eljárás kezdeményezése

Részletek:

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál

Ha Ön fogyasztói jogainak megsértését észleli, panasszal fordulhat a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi hatóság kérelemre, vagy hivatalból eljár, vizsgálva ezzel a Webáruház piaci magatartását fogyasztóvédelmi szempontból. Az Ön egyedi ügyét azonban a békéltető testület oldja meg, azaz a fogyasztóvédelmi hatóság ebben az esetben átteszi a kérelmező ügyét a békéltető testülethez.

Vitarendezési eljárás az Európai Unió online vitarendezési platformján keresztül

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

Online adásvételi szerződéssel összefüggő fogyasztói jogvita esetén lehetőség van arra, hogy a fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó, akár határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják a fenti linken keresztül elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján.

Ehhez nem kell mást tenni, mint hogy a fenti linken elérhető online platformon a fogyasztó regisztrál, kitölt egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a békéltető testület részére a platformon keresztül. Így a fogyasztók a távolságok ellenére egyszerűen tudják érvényesíteni jogaikat.

Általános fogyasztóvédelmi hatóságként a kormányhivatalokat jelölte ki a jogszabály. A kormányhivatalok elérhetősége: https://www.kormanyhivatal.hu/hu/elerhetosegek

Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

Békéltető testületek elérhetősége:

http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

Amennyiben a Webáruház a Fogyasztó panaszát elutasítja, úgy a Fogyasztó jogosult a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez is fordulni. A békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a Fogyasztó a Webáruházzal közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését.

A békéltető testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában Fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a Webáruház és a Fogyasztó között. Ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Webáruház kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a Fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

A békéltető testület eljárása a Fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani. Az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

A kérelemnek tartalmaznia kell:

●  a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,

●  a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,

●  ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,

●  a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,

●  a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését

●  a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte,

közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,

●  a testület döntésére irányuló indítványt,

●  a fogyasztó aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a Fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a Webáruház írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a Fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről. Ha a Fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

A Webáruházat a békéltető testületi eljárás során együttműködési kötelezettség terheli. Ennek megszegése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság rendelkezik hatáskörrel. A Webáruházak jogsértő magatartása ellen kötelező bírságkiszabás alkalmazandó, arról való eltekintésre nincs lehetőség, az nem mellőzhető a kis- és középvállalkozások esetén sem.

A bírság mértéke kis- és középvállalkozások esetén 15 ezer forinttól 500 ezer forintig terjedhet, míg a számviteli törvény hatálya alá tartozó, 100 millió forintot meghaladó éves nettó árbevétellel rendelkező, nem kis- és középvállalkozás esetén 15 ezer forinttól, a vállalkozás éves nettó árbevételének 5%-áig, de legfeljebb 500 millió forintig terjedhet.

Az eljárás keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a Webáruház székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyében van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

A békéltető testület egyezséget próbál meg létrehozni a fogyasztó és a vállalkozás között, ennek hiányában pedig dönt az ügyben. Fontos, hogy a vásárló csak szerződésének teljesítésével, azaz egyedi jogvitájával kapcsolatban fordulhat a testülethez, más, a fogyasztóvédelmi hatóság hatáskörébe tartozó ügyben (pl. megtévesztés, árfeltüntetés, stb.) nem, ilyen esetben a békéltető testület átteszi az ügyet a fogyasztóvédelmi hatósághoz.

Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:

Amennyiben valamelyik elérhetőségi adat megváltozott, az alábbi linken tudja a legfrissebb elérhetőségi adatokat megtekinteni: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

Baranya Vármegyei Békéltető Testület

Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36. Telefonszám: 06-72-507-154

Fax: 06-72-507-152

Email: info@baranyabekeltetes.hu

Békés Vármegyei Békéltető Testület

Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5. Telefonszám: 06-66-324-976

Fax: 06-66-324-976

Email: bekeltetes@bmkik.hu

Budapesti Békéltető Testület

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Telefonszám: 06-1-488-2131

Fax: 06-1-488-2186

Email: bekelteto.testulet@bkik.hu

Fejér Vármegyei Békéltető Testület

Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6. Telefonszám:06-22-510-310

Fax: 06-22-510-312

Email: fmkik@fmkik.hu

Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület

Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15. Telefonszám: 06-52-500-710

Fax: 06-52-500-720

Email: bekelteto@hbkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Vármegyei Békéltető Testület

Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.

Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570 Fax: 06-56-510-628

Email: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

Bács-Kiskun Vármegyei Békéltető Testület

Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4. Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523

Fax: 06-76-501-538

Email: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu; Honlap: www.bacsbekeltetes.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület

Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1. Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870 Fax: 06-46-501-099

Email: bekeltetes@bokik.hu

Csongrád Vármegyei Békéltető Testület

Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12. Telefonszám: 06-62-554-250/118 Fax: 06-62-426-149

Email: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület

Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a. Telefonszám: 06-96-520-217

Fax: 06-96-520-218

Email: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Heves Vármegyei Békéltető Testület

Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15. Telefonszám: 06-36-429-612 Fax: 06-36-323-615

Email: hkik@hkik.hu

Komárom-Esztergom Vármegyei Békéltető Testület

Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36. Telefonszám: 06-34-513-027 Fax: 06-34-316-259 Email:bekeltetes@kemkik.hu 

Nógrád Vármegyei Békéltető Testület

Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A. Telefonszám: 06-32-520-860

Fax: 06-32-520-862

Email: nkik@nkik.hu

Somogy Vármegyei Békéltető Testület

Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6. Telefonszám: 06-82-501-026 Fax: 06-82-501-046

Email: skik@skik.hu

Tolna Vármegyei Békéltető Testület

Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet

Telefonszám: 06-74-411-661

Fax: 06-74-411-456

Email: kamara@tmkik.hu

Veszprém Vármegyei Békéltető Testület

Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116.

Telefonszám: 06-88-429-008

Fax: 06-88-412-150

Pest Vármegyei Békéltető Testület

Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240. Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81 Telefonszám: 06-1-269-0703

Fax: 06-1-474-7921

Email: pmbekelteto@pmkik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Békéltető Testület

Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2. Telefonszám: 06-42-311-544

Fax: 06-42-311-750

Email: bekelteto@szabkam.hu

Vas Vármegyei Békéltető Testület

Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2. Telefonszám: 06-94-312-356

Fax: 06-94-316-936

Email: vmkik@vmkik.hu

Zala Vármegyei Békéltető Testület

Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24. Telefonszám: 06-92-550-513

Fax: 06-92-550-525

Email: zmbekelteto@zmkik.hu

Email: bekelteto@veszpremikamara.hu

A Webáruházat a békéltető testületi eljárás során együttműködési kötelezettség terheli.

Bírósági eljárás kezdeményezése

Amennyiben a Vásárló nem fordul békéltető testülethez, vagy az eljárás nem vezetett eredményre, úgy a jogvita rendezése érdekében lehetősége van bírósághoz fordulni polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint. A pert keresetlevéllel kell megindítani. A keresetlevélhez csatolni kell minden olyan okiratot, annak másolatát, amelynek tartalmára bizonyítékként hivatkozik a Vásárló.

A keresetlevélben az alábbi információkat kell feltüntetni:

●  az eljáró bíróságot;

●  a feleknek, valamint a felek képviselőinek nevét, lakóhelyét és perbeli állását;

●  az érvényesíteni kívánt jogot, az annak alapjául szolgáló tényeknek és azok bizonyítékainak előadásával;

●  azokat az adatokat, amelyekből a bíróság hatásköre és illetékessége megállapítható;

●  a bíróság döntésére irányuló határozott kérelmet.

1. Egyéb rendelkezések Felelősség

A Vásárló a Honlapot, a webshop felületét kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Webáruház nem vállal felelősséget a használat során felmerülő károkért a szándékosan vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

A Vásárló köteles gondoskodni arról, hogy a Honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.

A Vásárló által a Honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat (például hozzászólás) a Webáruház jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Webáruház jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni és ezekért felelősséget nem vállal.

A Webáruház oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amelyek más Webáruházak oldalaira vezetnek. E szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért a Webáruház nem vállal felelősséget.

Amennyiben a Vásárló a Honlapon kifogásolható tartalmat észlel, kérjük, hogy azt haladéktalanul jelezze a Webáruház felé. Ha a Webáruház jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

Szerzői jogok és azok megsértésének következményei

A Honlap egésze, annak grafikus elemei, szövege, blogbejegyzésben írt cikkek és technikai megoldásai és a szolgáltatás elemei szerzői jogi védelem vagy más szellemi alkotáshoz fűződő jog alatt állnak. A Webáruház a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Honlap, valamint a Honlapon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak, bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát, fotót és egyéb anyagokat, a Honlap felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).

A Honlap tartalmának, valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása kizárólag magáncélú felhasználás céljából vagy a Webáruház előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett.

A fentiekben meghatározott, felhasználási engedély nélküli tartalom felhasználása esetén a Webáruház kötbér és/vagy sérelemdíj követelésére jogosult. A kötbér összege szavanként 1000 Ft, illetve képenként 5000 Ft. A szerzői jogi jogsértés dokumentálása tekintetében a Webáruház közjegyzői közreműködést vesz igénybe. A közjegyző jogosult az interneten elkövetett jogsértések tanúsítására, így közhitelesen igazolhatóak a közjegyző jelenlétében rögzített szerzői jogi jogsértések.

A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően, a Honlap használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot a Vásárlónak a Honlapon szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására.

A Webáruház fenntartja minden jogát szolgáltatásának minden elemére, különös tekintettel a domain nevére, az ehhez tartozó aldomainekre, a Webáruház által foglalt minden más domain névre, annak aloldalaira, valamint az internetes reklámfelületeire. Tilos minden olyan tevékenység, amely a Webáruház adatbázisának kilistázására, rendszerezésére, archiválására, feltörésére (hack), forráskódjainak visszafejtésére irányul, kivéve, ha erre a Webáruház külön írásbeli engedélyt adott.

Külön megállapodás, vagy az erre a célra szolgáló szolgáltatás igénybevétele nélkül tilos a Webáruház által rendelkezésre bocsátott felület, illetve keresőmotorok megkerülésével a Webáruház adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy meglévő adatokat felülírni.

Felhasználók által közölt adatok, információk

A Honlap felhasználója teljes mértékben felel az általa a Webáruháznak az oldal igénybevételével eljuttatott információkért, így tartalmilag, azok valódiságát tekintve és az esetleges kapcsolódó szerzői jogok tekintetében is. A Honlap felhasználója hozzájárul az általa megadott adatok és információk tárolásához, statisztikai elemzésekhez és egyéb – a személyes adatok védelmét nem sértő – üzleti célokra történő felhasználásához bármilyen formában és bármilyen aktuális vagy jövőbeli eszközzel, beleértve az összes Tartalmat, audio és video tartalmat is, melyet a Ön küldd el akár harmadik feleken keresztül is.

Jogról lemondás feltételei

Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Amennyiben a Webáruház valamely, jelen ÁSZF alapján őt megillető jogát nem gyakorolja, nem tekinthető az adott jogról történő lemondásnak.

1. 10. Az ÁSZF egyoldalú módosítása, kizárások Hogyan módosíthatjuk az ÁSZF-et?

A Webáruház jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a Vásárló Honlapon történő előzetes tájékoztatása mellett egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Honlap első használata alkalmával válnak hatályossá a Vásárlóval szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell csak alkalmazni. Az ÁSZF módosítás nem visszamenőleges hatályú.

A szerződés teljessége, kizárások

A jelen ÁSZF és a Honlapon elérhető tájékoztatók, valamint egyéb információk a Webáruház és Vásárló közötti szerződés teljes tartalmát magában foglalják.

Jelen ÁSZF alapján létrejött szerződéseknek nem képezi tartalmát, a Webáruház és a Vásárló között, a korábbi üzleti kapcsolatukban kialakult szokás és gyakorlat. Továbbá a jelen ÁSZF alapján létrejött szerződéseknek nem képezi tartalmát az adott üzletágban a hasonló jellegű szerződés alanyai által széles körben ismert és rendszeresen alkalmazott szokás.

I. Melléklet

FOGALMAK

Felek: Webáruház és Vásárló együttesen.

Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

Fontos: a békéltető testületek elött induló eljárásokat a fenti „Fogyasztó” meghatározáson kívül eső személyek is megindíthatják, ugyanis ebben a szűk körben a fogyasztó fogalma kibővül az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró, külön törvény szerinti civil szervezettel, egyházi jogi személlyel, társasházzal, lakásszövetkezettel, mikro-, kis- és középvállalkozások, amely árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

II.Melléklet

Fizetési megoldások

Fontos: az itt található feltételek és lehetőségek tájékoztató jellegűek. Az Ön megrendelése időpontjában a konkrét megrendelésére vonatkozó tényleges és aktuális fizetési lehetőségek listáját és a végleges fizetési feltételeket a megrendelési folyamat során adott tájékoztatásainkban és a megrendelés elküldése előtt megjelenő rendelés összesítő felületen találja meg.

Banki utalás

Ön a Termékek árát egy megszokott módon, banki átutalás útján is kiegyenlítheti. A rendelés azonosítót kérjük, feltétlenül írja be az átutalás „Közlemény” rovatába. A rendelés azonosítót a visszaigazoló email tartalmazza. A beírt bankszámlaszámunkat mindig többször alaposan ellenőrizze le és vesse össze az ÁSZF elején (4.pont) található bankszámla adatokkal, mert a téves banki átutalásokért a banki átutalást kezdeményező fél, azaz Ön felel. A banki utalásra a rendelés leadását követő 24 órán belül van lehetősége.

Barion

A tranzakció lépései

A „Fizetés” gombra kattintva Ön átkerül a Barion fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót.

A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.

A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.

A fizetéseredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint a Barion rendszeren vissza irányítja a webáruház oldalára.

Mire figyeljen bankkártyával történő fizetéskor?

●  A kártyabirtokosok számára az internetes fizetés, csakúgy, mint a hagyományos POS terminálon történő fizetés díjmentes.

●  Ma már a Maestro bankkártyával is lehet fizetni az interneten. Részletekért érdeklődjön kibocsátó bankjánál.

●  A kártyatársaságok a kártyabirtokosok érdekeit védik, ezért amennyiben kártyával vásárol és a kereskedő nem teljesít, úgy a kibocsátó bankjánál megadott reklamáció keretében érvényesítheti panaszát, melynek jogossága esetén Ön visszakapja a pénzt.

●  A kártyabirtokosok azonosítását szolgálja a kártya aláírási paneljében található 3 jegyű ellenőrző kód – amit

CVC2-nek vagy CVV2-nek is szoktak nevezni – (a 3 jegyű ellenőrző kód megtalálható a kártyaszám, illetve annak utolsó négy számjegye után). Ezt a kódot kérjük, ugyanolyan gondossággal kezelje, mint a PIN kódot!

Biztonsági jó tanácsok

●  Növeli a biztonságot, ha SMS-szolgáltatást igényel bankjától, melynek eredményeképpen a számlán történt változásokról azonnal értesítést kap.

●  Kérjük, készpénzfelvételnél, illetve vásárlásnál használt négyjegyű PIN kódját soha ne adja meg internetes fizetés esetén, illetve ügyeljen arra, hogy a kártyaszámát és a kártya lejárati dátumát ne adja ki illetékteleneknek!

●  A vásárlást, fizetést követően mindig jelentkezzen ki a web oldalról! Különösen fontos ez olyan számítógép esetén, amit más is használ. Az adatai védelme érdekében javasoljuk, hogy saját gépről vásároljon, kerülje a nyilvános internetes kávézókat, hotspotokat!

●  Kéjük, e-mailben történő adategyeztetéskor fokozottan figyeljen, ugyanis Nyugat- Európában és az Egyesült Államokban egyre gyakoribb, hogy illetéktelenek e-mailben próbálnak adatot kicsalni.

●  Bővebb információ: https://www.barion.com/hu/fizetesi-kapu/fizetesi-szolgaltatasok/

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül is megvalósulhatnak, amennyiben Ön ezt a fizetési lehetőséget választja. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013

Budapest, 2023. szeptember 1.