A GLS futárszolgálatnál a vásárlónak lehetőség van a futár a címzetthez történő érkezés előtt 1 órával telefonos értesítés kérésére. A szolgáltatás Contact Service néven fut. A MyGLS oldalán történő manuális, valamint CSV formátumú csomagrögzítés során is aktiválható a feláras szolgáltatás.
A MoziShop.hu áruházban immáron harmadik éve elérhető a “Garantált telefonos értesítés a futár érkezése előtt” szolgáltatás, amit a webáruház tapasztalatai alapján a házhozszállítást választók 40%-a választ a rendelés rögzítésénél. A karácsonyi, kiemelt időszakban ez az arány 60% körül alakul.
A feláras szolgáltatás bevezetése óta a vásárlók nem írják a megjegyzés rovatba a több webshopot üzemeltetőt bosszantó “Hívjon mielőtt jön” üzeneteket. Azon vásárlók, akik számára fontos a futár értesítése a kézbesítés előtt inkább megvásárolják a MoziShop.hu áruházban 200 Ft felárral kínált szolgáltatást.
Az utóbbi időben több webshop is bevezetett hasonló szolgáltatást, más-más logika alapján, előértesítést kínálva a vásárlói számára. Gyakori például a feladás, a kézbesítés napján történő SMS értesítés, valamint a fent említett, a kézbesítés előtt történő telefonos előértesítés kombinációja, amit rendszerint 500 Ft felárral kínálnak prémium szállítás néven.
A feladás napján történő SMS értesítés a GLS rendszerében SMS Service néven, míg a kézbesítés napján történő SMS értesítés Preadvice Service néven érhető el, hasonlóan a Contact Service szolgáltatáshoz, CSV, valamint mauális csomagrögzítés esetén is választható.
A kiemelt szállítási értesítéseket kínáló webáruházak esetében megszűntek a különböző megjegyzések a vásárlók részéről, így gyorsítva a csomagok feldolgozását, egyben növelik a vásárlói elégedettségi indexet. Azon vásárlóink körében, akik igénylik a kitüntetett figyelmet a futár oldaláról is növekedés tapasztalható a véglegesített vásárlások számában. Nem utolsó sorban a bizonytalan, kevésbé rutinos internetes vásárlók felé egy bizalmi faktort jelent a biztos, garantált értesítési folyamat biztosítása, ebben az esetben csökkenthetjük az elhagyott kosarak számát.
FONTOS!
A szolgáltatást a fuvarszervező cégek ügyfelei nem tudják igény bevenni, a "Prémium szállítás" bevezetéséhez az áruházadba feltétlenül a GLS-el kötött direkt szerződésre lesz szükség. Mielőtt beállítod a szolgáltatást ellenőrizd a GLS árlistájában azon szolgáltatások díját, amit szeretnél használni a saját "Prémium szállítás" esetén.