Süti kezelése

Ahogy a jó munkához is szükség van egy remek szerszámra, úgy a jó webshopnak is kellenek a cookie-k adatok, hogy számodra a lehető legjobb felhasználói élményt tudjuk nyújtani. 
Erről bővebben az ÁSZF- ben, valamint az adatvédelmi nyilatkozatban olvashatsz. 

A weboldalon történő böngészés folytatásával hozzájárulsz a sütik használatához.

hu
Kategóriák / Termékek

Imádják a vevők ezt a GLS szolgáltatást, de Te mégsem használod

2023. 09. 25. 15:08:18 ifj. Demeter Zoltán - Olvasási idő: 4 perc
Imádják a vevők ezt a GLS szolgáltatást, de Te mégsem használod

A webshopot üzemeltetők számára talán nem kell bemutatni a jelenséget, amikor házhozszállítás esetén a vevők a megjegyzés rovatban közlik: “Hívjon a futár mielőtt érkezik”. A GLS plusz szolgáltatása a valós vásárlói igényre kínál egy egyszerű megoldást.


A
GLS futárszolgálatnál a vásárlónak lehetőség van a futár a címzetthez történő érkezés előtt 1 órával telefonos értesítés kérésére. A szolgáltatás Contact Service néven fut. A MyGLS oldalán történő manuális, valamint CSV formátumú csomagrögzítés során is aktiválható a feláras szolgáltatás. 

A MoziShop.hu áruházban immáron harmadik éve elérhető a “Garantált telefonos értesítés a futár érkezése előtt” szolgáltatás, amit a webáruház tapasztalatai alapján a házhozszállítást választók 40%-a választ a rendelés rögzítésénél. A karácsonyi, kiemelt időszakban ez az arány 60% körül alakul. 

A feláras szolgáltatás bevezetése óta a vásárlók nem írják a megjegyzés rovatba a több webshopot üzemeltetőt bosszantó “Hívjon mielőtt jön” üzeneteket. Azon vásárlók, akik számára fontos a futár értesítése a kézbesítés előtt inkább megvásárolják a MoziShop.hu áruházban 200 Ft felárral kínált szolgáltatást.

Az utóbbi időben több webshop is bevezetett hasonló szolgáltatást, más-más logika alapján, előértesítést kínálva a vásárlói számára. Gyakori például a feladás, a kézbesítés napján történő SMS értesítés, valamint a fent említett, a kézbesítés előtt történő telefonos előértesítés kombinációja, amit rendszerint 500 Ft felárral kínálnak prémium szállítás néven.

A feladás napján történő SMS értesítés a GLS rendszerében SMS Service néven, míg a kézbesítés napján történő SMS értesítés Preadvice Service néven  érhető el, hasonlóan a Contact Service szolgáltatáshoz, CSV, valamint mauális csomagrögzítés esetén is választható. 

A kiemelt szállítási értesítéseket kínáló webáruházak esetében megszűntek a különböző megjegyzések a vásárlók részéről, így gyorsítva a csomagok feldolgozását, egyben növelik a vásárlói elégedettségi indexet. Azon vásárlóink körében, akik igénylik a kitüntetett figyelmet a futár oldaláról is növekedés tapasztalható a véglegesített vásárlások számában. Nem utolsó sorban a bizonytalan, kevésbé rutinos internetes vásárlók felé egy bizalmi faktort jelent a biztos, garantált értesítési folyamat biztosítása, ebben az esetben csökkenthetjük az elhagyott kosarak számát. 

FONTOS!

A szolgáltatást a fuvarszervező cégek ügyfelei nem tudják igény bevenni, a "Prémium szállítás" bevezetéséhez az áruházadba feltétlenül a GLS-el kötött direkt szerződésre lesz szükség. Mielőtt beállítod a szolgáltatást ellenőrizd a GLS árlistájában azon szolgáltatások díját, amit szeretnél használni a saját "Prémium szállítás" esetén.

Tartalomhoz tartozó címkék: GLS Shoprenter Tippek UNAS