Leírás
Egy webáruház számára a legfontosabb a minél magasabb konverzió, tehát realizált vásárlás elérése. Akár organikus, akár hirdetések, akár saját közösségből érkező látogatókból az az elsődleges cél, hogy a lehető legtöbb vásárlást tudjuk elérni.
Hogyan számoljuk ki a konverziós arányt?
A konverziós arányt az adott idő alatt érkezett látogatók számának és a vásárlások számának elosztásával kapjuk meg. Amennyiben 100 látogatónak volt a webáruházunkban és 2 vásárlást generált ez a látogató szám, akkor 2% a konverziónk.
Mikor lehet szükségem a konverzió romboló hibák feltárására?
Amennyiben a konverziós arányunk 1%, vagy ez alatti számot mutat tartósan mindenképp szükségünk lehet az esetleges konverzió romboló hibák feltárására.
Mit kapok a konverzió romboló hibák feltárásának és javításának megvásárlása esetén?
A konverzió romboló hibákat ifj. Demeter Zoltán, valamint Mátyus Sándor tárja fel a webshopodban. Zoltán és Sándor is 2017 óta üzemeltet webáruházakat, az elmúlt évek alatt pedig több tucat webáruház konverziós rátáját javították.
A felmérés során megvizsgálják a rendelési folyamatokat, a kategória és termék oldalakat, valamint a pénztár folyamatokat. Amennyiben találnak olyan pontot, amely hátráltatja a látogatót a vásárlásban azt jegyzik. Tapasztalataikat egy jelentésben adják át számodra, így tudod javítani a felmerülő problémákat. Igény esetén Zoltán online konzultáció során el is magyarázza számodra a jelentésben foglaltakat, így attól sem kell tartanod, hogy egy számodra értelmezhetetlen, szakmai nyelvezettel készült jelentésből neked kell kihámozni az információkat. Az esetleges konverzió romboló hibákat a feltárás és a konzultáció után javítjuk, így biztosítva az elvárt konverziós arány elérését.
A konverzió romboló hibák feltárása és javítása megvásárlását követően 12 munkanapi órán belül e-mail felvesszük veled a kapcsolatot, és egyeztetünk a szükséges lépésekről.
A jelentést 5 munkanapon belül küldjük el számodra, ezt követően még 15 munkanapig kérheted Zoltán segítségét a jelentésben foglaltak átbeszélésére. A jelentés és esetleges konzultáció után javítjuk a konverziós hibákat Shoprenteres áruház esetén, amennyiben a sablon nem tartalmaz egyedi CSS kódot/kódokat.