Ahogy a tájékoztatójukban fogalmaznak:
“A vásárlók egyre magasabb elvárásokat támasztanak az online értékesítés szereplőivel szemben és ez megfigyelhető a megrendelt termékek esetleges visszaküldése kapcsán felmerülő helyzetekben is. Partnereink számára versenyelőnyt, a vásárlók számára pedig biztonságot és komfortot jelent, ha egyszerű, kiszámítható és kényelmes visszaküldési lehetőség érhető el Számukra.
Az új szolgáltatás neve LockerReturn Service, ennek segítségével a vásárló a megrendelt terméket Magyarország legnagyobb csomagautomata-hálózatán keresztül, GLS Automatában elhelyezve küldheti vissza kizárólag a feladó által előre meghatározott címre.”
A szolgáltatás legfontosabb jellemzői:
- címke nélkül elhelyezhető a csomag a kiválasztott GLS Automata bármely rendelkezésre álló rekeszében (az online rögzítés mellett a címet a csomagoláson feltüntetni azért ajánlott)
- a feladó által generált MyGLS link* / egyedi azonosító segítségével rugalmasan megrendelhető szolgáltatás a vásárló által is
- megrendeléstől számított 30 napig van lehetőség az automatában elhelyezni a csomagot, ezt követően új nyitó azonosító létrehozása szükséges
- nem szükséges előzetesen kiválasztani a feladás helyszínét, bármely automata szabadon kiválasztható
*A mygls.hu felületen létrehozható és paraméterezhető a visszaküldéshez használható GLS aloldal linkje, ahol a megosztást követően a vásárló tájékozódhat és maga generálhatja a visszaküldéshez szükséges azonosítót.
Miért előnyős a szolgáltatás a webshop üzemeltetők részére?
- A Foxpost korábban bevezetett hasonló szolgáltatást, melyet a vásárlók szeretnek
- Remek érv a vevő számára a vásárlási folyamat befejezésére, hiszen kényelmes, egyben egyszerű visszaküldési lehetőség tudunk számára biztosítani
- Növelhetjük a vásárlói elégedettséget
- Növelhetjük a tranzakciók számát